CENNIK I ZAKUP

Aby poznać szczegółowy cennik naszego oprogramowania oraz dodatkowych usług zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta

 

WDROŻENIE I SZKOLENIA

Wdrożenie oprogramowania Galactica w Państwa przedszkolu może być zrealizowane w dowolnym momencie, nie musimy czekać do zakończenia ani rozpoczęcia roku szkolnego. Aby rozpocząć pracę, potrzebne jest przygotowanie następujących danych (do przepisania lub zaimportowania z pliku XLS do Galactica):

  • dane przedszkolaków
  • dane rodziców (opiekunów)
  • listy grup
  • stan rozliczeń (salda kont przedszkolaków) na wybrany dzień miesiąca


Wprowadzenie danych początkowych można wykonać samodzielnie, wpisując je do systemu lub importując z przygotowanego pliku XLS, którego format można pobrać z systemu lub uzyskać w serwisie Galactica. Po wprowadzeniu danych startowych, system dalej działa automatycznie, a codzienne czynności ograniczają się do: uzupełniania list obecności, importowania przelewów i rejestracji wpłat do kasy przedszkola. Proces uruchomienia jest bardzo prosty i z reguły trwa maksymalnie kilka dni, a w razie Państwa pytań służymy pomocą.

Etapy wdrożenia Galactica Gemini (dla kompleksowego zamówienia):

  • Złożenie zamówienia na oprogramowanie Galactica
  • Podpisanie umowy
  • Ankieta wdrożeniowa - przesłanie danych do Galactica
  • Uruchomienie i konfiguracja systemu
  • Rozpoczęcie prac nad stroną WWW (jeśli klient zamawia)
  • Udostępnienie oprogramowania dla klienta
  • Opcjonalne szkolenie dla użytkowników
  • Wprowadzanie danych do systemu przez klienta
  • Uruchomienie strony WWW i poczty e-mail
  • Zakończenie wdrożenia

 

Instalacja oprogramowania w przedszkolu
System GALACTICA GEMINI to system internetowy, działający przez przeglądarkę internetową. Nic nie instalujemy w przedszkolu, nie potrzebny jest Państwu serwer. Do pracy z programem potrzebny jest komputer z podłączeniem do internetu, dostępny dla osoby, która zajmuje się rozliczeniami i ewentualnie dla opiekunów grup, aby mogli samodzielnie wprowadzać listy obecności. Jeśli zamierzają Państwu zakupić komputery, doradzimy jak zrobić to tanio.

Serwer
Galactica posiada własne Centrum Hostingowe, dzięki czemu zamawiając oprogramowanie nie muszą Państwo martwić się jego utrzymaniem. Zapewniamy pełny hosting systemu, strony WWW i poczty e-mail wraz z pakietem usług serwisowych i wsparciem dla użytkowników. Całą operacją instalacji i konfiguracji zajmuje się Galactica, a Państwo otrzymują od nas gotowe do pracy narzędzie. Dodatkowo Galactica posiada wdrożoną politykę bezpieczeństwa danych, a wysoki poziom zabezpieczeń w serwerowni gwarantuje Państwu pełne bezpieczeństwo danych, poparte stosowną umową jaką z Państwem zawrzemy.

Wiedza i szkolenia
Do systemu dostarczana jest instrukcja obsługi, w której użytkownicy znajdą pomoc w poznaniu aplikacji. Pomoc można również uzyskać w Dziale Serwisowym naszej firmy. Jeśli jednak chcą Państwo skorzystać z wiedzy naszych pracowników i szybko posiąść wiedzę związaną z obsługą produktu GEMIMI, polecamy szkolenie w jednym z dwóch wariantów:

  • szkolenie online - prowadzone za pomocą internetowej telekonferencji, podczas której uczestnik ogląda na komputerze poszczególne lekcje
  • szkolenie w siedzibie przedszkola - prowadzone jest przez pracownika Galactica